Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


7 listopada 2012

Nieplanowany zakup :)

Dzisiaj robiliśmy z chłopakiem szybkie zakupy i chciałam pochwalić się moim nieplanowanym łupem :P Kupiłam wełnianą opaskę. Nie jestem fanką czapek itp., więc jeśli już coś zakładam na głowę to muszę być do tego czegoś przekonana! :)



A wracając do tematu dzisiejszych zakupów… Postanowiłam trochę zdrowiej się odżywiać (zaczynam od drobnych zmian). W sklepie mój facet prawie padł ze śmiechu jak powiedziałam, że albo kupimy pełnoziarnisty makaron, albo nie kupimy makaronu wcale i o spaghetti może zapomnieć ;) Oczywiście stanęło na moim- pełnoziarnisty, do tego nawet bio :D Na deser była marakuja- zdrowa i pyszna :) Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Aparat nie współpracował! :P

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz