Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


20 grudnia 2012

Mój pierwszy makijaż- Gwiazda Bollywood

Odważyłam się i przychodzę dzisiaj do Was z moim pierwszym makijażem! Wiem, że tydzień indyjski w ramach projektu ‘Zainspiruj się Orientem’ u Domi (banerek z boku ^^) zacznie się dopiero w poniedziałek, ale nie mogłam się oprzeć! :D A to dlatego, że spędziłam dzień z moją kuzynką Agnieszką, która interesuje się Indiami i ma kilkoro znajomych z tego kraju. Chciałabym jej bardzo bardzo bardzo serdecznie podziękować za pomoc, bo została moją modelką, wykazała się niesamowitą cierpliwością w czasie robienia zdjęć (niestety pogoda była fatalna i światło nie współpracowało ;P ), a poza tym pozwoliła mi podzielić się z Wami efektami naszej zabawy :) Nie chciałam stylizować siebie na Hinduskę, ponieważ mam o wiele za jasną karnację, włosy i oczy. Na Agnieszce taki makijaż i dodatki wyglądają za to bardzo ciekawie i na 100% egzotycznie :)

Kilka zdjęć naszej nowej gwiazdy Bollywood:

Niesamowity kontrast białek oczu i ich oprawy, tak charakterystyczny dla egzotycznych kobiet o typie urody ‘zima południowa’.



Egzotyczne dodatki dopełniają ‘indyjską stylizację’.


Na powieki użyłam kolorów cieni, które często pojawiają się w strojach Hindusek- głównie czerwieni i 2 odcieni złotego. Przy ciemnych oczach Agi prezentują się pięknie. Podkreśliłam tez odrobinę brwi czarną kredką, a karnację kakaowym pudrem, żeby nadać jej jeszcze bardziej egzotycznego wyglądu :)
 Pozdrawiam :*
 

38 komentarzy:

  1. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! A juz myslalam, ze to Ty :) mam nadzieje, ze przy kolejnym makijazu bardziej sie odwazysz i pokazesz sie nam ;) super, kolorki faktycznie wspolgraja ze strojem. GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to połączenie ze strojem :)
    Makijaż jak najbardziej udany :)


    ściskam K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy makijaż :) ale rzeczywiście okres zimowy jest bardzo dla nas trudny przez ten totalny brak światła!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz odpowiedni typ urody do takiego makijazu ;) super charakteryzacja, prosimy o więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Wam to wyszło, oko najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. najpierw przejrzałam zdjęcia potem przeczytałam post i co? to nie ty a już myślałam ...
    fajnie wam to wyszło Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. echhh a już myślałam, że to Ty na zdjęciach ... fajnie Wam to wyszło - całość bardzo spójna BRAWO :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta Twoja 'Hinduska' :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sie musiałaś napracować <3 jakie piękne :)) Śliczna Ci wyszła ta Hinduska :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko wyszło! cała stylizacja świetna! makijaż też klimatyczny bardzo.
    PS na początku trochę się zgubiłam, ale ogarnęłam w końcu, że to na zapas zrobiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak mnie jakos naszlo, bo akurat spotkalam sie z kuzynka, a ona ma typ urody, ktory idealnie pasuje do takich stylizacji :)

      Usuń
  13. ach, a ja czekam na kolejny wpis ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful pictures and wonderful earring. Kisses and merry Christmas!!!

    galerafashion.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  15. a już myślałam, że to Ty jesteś a jednak nie :P
    musiałyście mieć niezłą frajdę z takiej próby makijażowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie! Też bym chciała żeby mnie ktoś kiedyś pomalował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja sie na to pisze :D Bardzo spodobalo mi sie malowanie innych :D

      Usuń
  17. Wpadnij do mnie, chętnie oddam się w Twoje ręce!

    Przyjmij ode mnie spóźnione życzenia urodzinowe i przedwczesne życzenia Świąteczne : wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż :), uwielbiam te klimaty, ahhh : ) Kiedys tam pojadę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. U innych to ładnie wygląda, natomiast u mnie by się to nie sprawdziło. Mam za jasną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż, śliczna jesteś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. już myślałam że to Ty:) Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o jak ładnie, jak typowa hinduska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna dziewczyna, makijaż również bardzo ładny :) Zazdroszczę absolutnie każdej osobie, która ma brązowe oczy - w każdym makijażu wyglądają ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uwazam :D Brazowe oczy daja w makijazu spore pole do popisu ^^

      Usuń
  24. Świetny klimat, wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się b. podoba, zrobione z pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pieknie wyszlo:))))))))))))
    Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku zyczy Agata

    OdpowiedzUsuń
  27. I'd like to follow each other with a great pleasure

    OdpowiedzUsuń
  28. Supper blog !!1 Odpisałam ci na tego e-maila :** Zapraszam na mój blog:

    www.modowo-kinia.blogspot.com

    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie bardzo wazne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. cala stylizacja wyszlo cudnie ! :)

    OdpowiedzUsuń