Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


16 grudnia 2012

Urodzinowy post :)

Co prawda mam urodziny dopiero we wtorek, ale zaprosiłam na dzisiaj kilka najbliższych koleżanek. Chyba znają mnie lepiej niż myślałam- z prezentem trafiły w 10, nie mogłam się nim nacieszyć ;) Żałuję, że nie było wszystkich, ale taki już pech osób urodzonych przed samymi świętami- znajomi rozjeżdżają się do swoich miejscowości, albo mają natłok pilnych zadań. Jeszcze gorzej ma nawiasem mówiąc moja babcia- urodziła się 23 grudnia, a 27 ma imieniny. To dopiero pechowe ustawienie ;) Mimo wszystko takie babskie herbatki zawsze wprawiają mnie w dobry nastrój. W naszym małym damskim gronie mój ukochany żarówiasty różowy sweter z H&M nikogo nie palił w oczy :D Nie jestem jeszcze na tyle modowo odważna, żeby pokazywać wam moje stylizacje, ale wydaje mi się, że dzisiejsze połączenie swetra, szalika (który dostałam na urodziny od chłopaka), opaski w panterkę  i biżuterii było trafione i zasługiwało na uwiecznienie :P






A to prezenty:

Książkę udało mi się szybko przejrzeć i jest moim nowym hitem! Przypuszczam, że pozwoli mi spojrzeć na kwestie urody i pielęgnacji z innej strony niż dotychczas :) O kokosowym żelu pod prysznic też pewnie niedługo napiszę. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że pachnie nieziemsko! :) Co do słodyczy… Pewnie usłyszycie o nich kiedy po świętach zacznę marudzić, że przytyłam! :P

Miłego wieczoru :*

40 komentarzy:

  1. Ja z jednej strony chcę świąt a z drugiej wiem, że tyłek rośnie przez te jedzenie. :D

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego:D kocham urodziny i uwielbiam prezenty:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam serię z "krówką" :)No i sto lat Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to już dziś dla Ciebie 100 lat w zdrowiu i szczęściu.

    OdpowiedzUsuń
  5. rozbawił mnie, bo teraz w Niemczech są sami Turcy :D
    postaram się pamiętać we wtorek ;)
    różowy sweter to jest to! :D musze sobie jakis sprawić.
    a ta czekolada jest super! choć wolę tradycyjne krówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, bardzo duzo ich tu mieszka, ale Polakow tez spotkalam wielu :D

      Usuń
  6. Na ta książeczkę mam chrapkę od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie.
    Ooo bardzo fajne prezenty.
    Wszystkiego najlepszego już dzisiaj. Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie wygląda bardzo ciekawie i oczywiście na zaś - Wszystkiego co w życiu może przytrafić się najlepszego!. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie słodycze zawsze sprawdzają się na prezent :P
    A do Polski jedziemy w sobotę, też już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty:) Maja gust Twoje koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego :-)
    świetne prezenty...

    OdpowiedzUsuń
  12. Scarf wonderful. I've earring that looks like with yours. I won gift a friend who traveled to Portugal. Kisses!!!

    galerafashion.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. My love,

    This is absolutely amazing. Love it!!!


    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką książkę chętnie przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, wspaniałe uczucie, gdy prezent, który się dostanie jest idealny, niemalże taki jaki sobie wymarzyliśmy ^^ Faktycznie, opaska, kolczyki i apaszka świetnie ze sobą współgrają. Kokosowe kosmetyki są kapitalne. Moja kuzynka ma balsam i jak się nim wysmaruje moment jestem głodna :D
    Dziękuję za komentarz! To prawda, że kiedyś, kiedy było się młodszym rysowało się i rysowało. Sama mam pokażne pudło takich rysunków. A teraz? Litości, czasem to się zmuszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. No to, żeby już nie czekać do wtorku to życzę wszystkiego najlepszego!!! Abyś odniosła duży sukces w blogosferze, w życiu prywatnym i karierze zawodowej, spełnienia marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kokosowy żel ma fajne opakowanie jak mleko. napisz nam wrażenia zapachowe ;>
    no i wszystkiego najlepszego (; przeżycia końca świata ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. podziel się jakimiś cennymi uwagami z tej książki ;) jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie najpierw przetestowac te metody na sobie i sprawdzic jak dzialaja :D

      Usuń
  19. Kochana 100 lat i oczywiscie spelnienia najskrytszych marzen - buziak :)))))))))))
    piekne prezenty - ksiazka szczegolnie mnie zaciekawila a Twoj zestawik ubraniowy - mi sie podoba TAKIE ZESTAWIENIE KOLORYSTYCZNE :))))
    pozdrawiam pa AGATA

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie na Luksusowo świąteczne rozdanie ♥ 3 luksusowe kosmetyki moga być twoje ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/11/luksusowe-rozdanie-sandii.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Kokosowy żel pod prysznic brzmi smakowicię :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne prezenty szczególnie książka :)
    Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam na świąteczny konkurs, do wygrania DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tę książkę i jak dla mnie jest bez szału- chyba za dużo blogów się naczytałam i sporo rzeczy już wiem:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog :D sliczne prezenty .. no i zycze sto lat :**
    Prosze zajrzyja na mój blog :

    www.modowo-kinia.blogspot.com

    KOMENTUJ , OBSERWUJ , OGLĄDAJ <3
    To bardzo wiele dla mnie znaczy :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam napisać wczoraj, ale całkiem zapomniałam. Spóźnione, ale całkowicie szczere - wszystkiego najlepszego!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezenty widać, że trafione :) Zdrówka życzę :)
    A sweterek zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hope you'll have a great time in Poland!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego. Bardzo fajne prezenty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę późno ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO:)!!!!

    OdpowiedzUsuń