Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


3 grudnia 2012

Zainspiruj się Orientem: tradycyjne tajskie stroje.

Dzisiaj mam tylko chwilkę, ale nie mogę nie podzielić się z wami 2 zdjęciami z rodzinnego albumu mojego chłopaka. Udało nam się je zeskanować w ten weekend podczas wizyty u jego rodziców :) Zdjęcia są sprzed dobrych kilku lat i przedstawiają jego kuzynki (swoją droga bardzo otwarte i sympatyczne dziewczyny, które bez problemu zaakceptowały  mnie w rodzinie, choć jestem ‘farang’, czyli obcokrajowcem ^^). Mają one na sobie tradycyjne stroje i biżuterię oraz makijaże, które podkreślają w ich wyglądzie to, co Tajom podoba się najbardziej- m.in. jasną skórę. (Porównajcie sobie odcień twarzy, czy ramion, które są pokryte jasnym pudrem z naturalnym kolorem nieumalowanych stóp.) Ideały urody są różne na całym świecie i oczywiście większość da się jakoś wytłumaczyć. W Tajlandii jasna skóra kojarzona jest z brakiem ciężkiej pracy na powietrzu, a co za tym idzie z dobrobytem. Osobiście uważam, że wielu Tajów z natury obdarzonych jest śliczną lekko karmelową karnacją i na ich miejscu cieszyłabym się z posiadania takiej :) Dziewczynki oczywiście nie ubierają się i nie malują tak na co dzień, to zdjęcie było z tego co wiem robione na pamiątkę jeszcze w czasach szkolnych :)


Miłego wieczoru :*

22 komentarze:

  1. Ślicznie te dziewczyny wyglądają, jak laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, faktycznie jak laleczki wyglądają :)
    Super, że Cię zaakceptowały, to się liczy.

    Zapraszam do udziału w rozdaniu na moim blogu, do wygrania vouchery o wartości 20$ do wykorzystania na wybrane przez siebie okulary w sklepie firmoo.com :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i super dziewczyny na fotach...:)

    Zapraszam do siebie...:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie bogate te stroje. niesamowite. fajnie by było kiedyś się w coś takiego ubrać i poczuć się jak Tajka...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nadal szukam inspiracji.. :) fajnie, że masz takie dośwaiadczenia w życiu z obcokrajowcem :) możesz poznać bliżej ich tracyje i wszystko co z ich krajem zwiazane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczynki wyglądają prześlicznie. Ja osobiście należę do tych ludzi, którzy za ideał urody uważają bladą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiej nieskazitelnej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful clothes.
    Here in my country people like to tan skin. xoxo
    galerafashion.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już tyłkiem wychodzą nasi celebryci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne zdjecia. czekam na kolejne ciekawostki z krajow dalekiego wschodu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale będziesz miała ciekawa rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jasna skóra dalej w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małe filigranowe piękności.

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing look and pictures!!:) thank you so much dear:)) I am now following you too on GFC!!:) would you like to also follow each other on twitter, facebook and bloglovin?? let me know darling:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi Love,

    Fabulous post. Ando such a lovely blog.
    Would u like to follow each other?

    Many many kisses,

    Nicole

    wwww.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne zdjęcia :) Ja sama mam bardzo jasną skórę ale mimo wszystko bardzo ją lubię, i chyba nie mam wyboru, bo trudno jest mi też się opalić ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są ale nie wyobrażam sobie siebie w takim :)

    OdpowiedzUsuń