Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


19 grudnia 2012

Kosmetyczne nowości

Kochane, znowu zaszalałam na kosmetycznych zakupach i chciałabym przedstawić wam efekty tego mojego szaleństwa ;)

Maseczki:

 
 
Dwufazowy peeling do rąk z olejkiem ze słodkich migdałów, masłem kakaowym i witaminą E : 


 
 
Coś do włosów (odżywka bez spłukiwania Balea, maska Alverde i farba do włosów Loreal, żeby nie straszyć w święta odrostami :D) :
 


 
Dezodorant z Alterry:


Coś zdrowego i pysznego na dzisiejszy wieczór. Ciasteczka zawierają wiele cennych składników, więc nie mam aż takich wyrzutów sumienia, kiedy najdzie mnie ochota na coś słodkiego ;) Herbatę Evening Chillout widziałam już jakiś czas temu w Rossmannie. Melisa dobrze mi zrobi, bo zaczynam stresować się nadchodzącą sesją, a stres niestety nie służy urodzie :P Do tego herbatka zawiera dodatek herbaty oolong, która ułatwia odchudzanie i ma podobno świetny wpływ na cerę, poza tym bardzo lubię oolong za jej niezwykły aromat :)
 




Serdecznie dziękuję za życzenia urodzinowe i pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Po pierwsze wszystkiego najlepszego :-)
    po drugie- ciekawy wybor. Uwielbiam maseczki. Tez zakupilam ta z Eveline( jeszcze nie stosowalam i tze jestem ciekawa jaki bedzie tego efekt)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting those snacks :3. I should try Oolong tea too :)
    x, Lara
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo :) Peeling do rąk wygląda ciekawie. Chyba muszę zainwestować w coś takiego, bo dłonie mam mega, mega zniszczone przez szorowanie (bo jak mój mąż mówi, sprzątaniem to tego nazwać się nie da) mieszkania. Też bym chciała tak zaszaleć, a jedyne szaleństwo, jakie teraz będzie to kupno prezentów dla rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. meliska też czasami pije :)
    ja również farbuje odrosty na święta aby nie straszyć :) he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ze bardzo lubisz zakupy .. Tak jak ja :* Dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie na mojego bloga ... I prosze o komentarze ..

    www.modowo-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam tobie g-maila !! Mam nadzieje ze odpiszesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie mogę się doczekać, gdy będę mogła dokupić sobie kilka polskich kosmetyków na święta, bardzo lubię te maseczki Ziajowe, moje ulubione to ta brązowa i różowa :)
    Za to ta maseczka z Perfecty nie przypadła mi du gustu, ale może to dlatego, że aloes niezbyt dobrze wpływa na moją cerę ;/
    Herbatki BigActive też bardzo lubię, ale tej akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wlasnie aloes dziala zbawiennie na skore i na wlosy :)

      Usuń
  8. Zostałaś otagowana na moim blogu !!

    www.modowo-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na swój blog,a na nim między innymi? (szukaj w starszych postach!!!):bardzo dużo zdjęć z GWIAZDAMI,relacje z premier filmowych,na których byłam i brałam w nich udział,relacja z wizyty w studio telewizji DD TVN,outfity,relacja z premiery płyty MADONNY i dużo czystego lifestyle'u :) OBSERWUJ-uruchomiłam niedawno taką opcję! pozdrawiam,Klaudia :)

    PS świetny blog !:)

    OdpowiedzUsuń