Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


23 grudnia 2012

Życzenia :)

Kochane! Chciałabym życzyć Wam fantastycznych świąt i udanego Nowego Roku! :) Przede wszystkim duuużo miłości, prawdziwych przyjaźni i radości ze wszystkiego co robicie, bo wtedy każdy dzień będzie udany. Poza tym sukcesów w życiu zawodowym/ w szkole/ na studiach i tego, żebyście umiały się nimi cieszyć, nawet jeśli nie byłyby spektakularne, żebyście były z siebie w pełni dumne :) Bo przecież każda z nas jest w jakiś sposób wyjątkowa i zasługuje na to! ^^ Do tego życzę Wam na czas świąt fajnych prezentów, karpia bez ości i ciepłej, rodzinnej atmosfery. A na nadchodzący rok oczywiście masy adoratorów, słoneczka, zdrówka, kasy pod dostatkiem i wszystkiego co najlepsze! ;)

Kilka dekoracji u moich rodziców:







Przedstawiam Wam naszego chomiczka Stefana (mój młodszy brat wymyślił to imię ;) ), który oczywiście jutro o północy przemówi ludzkim głosem :D
Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana...:)
    Również Ci życzę,
    Wesołych Świąt,
    dużo uśmiechu,
    miłości, radości,
    szczęścia i wrażliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co studiujesz? ^^
    No ja chyba nigdy nie znajdę z moim szczęściem hahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa to rozumiem, dla mnie to jest ostatni kierunek jaki mogłabym wybrać bo nienawidzę historii i WOSu ;)
    Swoją drogą szczęściaro jak Ty poznałaś faceta azjatę? ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczo *.* A mieszkał w Polsce? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech :) Dlatego ciesze sie, ze mialam w szkole akurat niemiecki i moglismy bez przeszkod porozmawiac ;)

      Usuń
  5. Po japońsku nigdy nie jadłam... zdradzisz przepis na tą rybke...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku zyczy Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku! Oby spełniły się wszystkie Twoje marzenia!! :) Chomiczek jest przegenialny, mam nadzieję, że mój kot również przemówi XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnych i radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :-)
    słodziutki ten Stefanek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam patrzeć na Świąteczne dekoracje :) ciekawa jestem co Stefanek ma do powiedzenia, moje zwierzaki chyba właśnie przeprowadzają próbę generalną ;)

    Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciesze sie, ze miglam Cie rozbawic ;D

    zycze Ci duzo wspanialych podrozy, pisz nam mnostwo postow! pieknych prezentow :* buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzajemnie :)*! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, ale Ci zazdroszczę ! ^^
    Chłopak azjata i w dodatku gotuje haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt ! :)

    jakie słodkie bałwanki! :)

    Mi wystarczy żeby mnie obecny adorator, "adorował" przez cały rok, życie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj to współczuję, ale jak nie teraz to później się wybawisz ;)

    OdpowiedzUsuń