Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


27 grudnia 2012

My się zimy nie boimy :D

Jakoś tak już mam, że po świąteczno-sylwestrowym szaleństwie zima zaczyna mnie męczyć ;) W styczniu, czy lutym nie mam już ochoty na śnieg i mróz. Tym razem postanowiłam, że się jej nie dam! Wykorzystałam przedostatni dzień pobytu w Polsce na zakupy i jestem przygotowana na kolejne fale mrozów w nadchodzących miesiącach ;)

Kurtka Orsay. Moja mama ją wypatrzyła :) Jest trochę sportowa, w miarę ciepła, długa i co dla mnie ważne- ma kaptur. Była dostępna też w uroczym miętowym kolorze, ale stwierdziłam, że nie mam dość dodatków, które by z nim współgrały.




Buty Rieker. Wpadły w oko mojemu chłopakowi. Ja też szybko się do nich przekonałam ;)




Rękawiczki na sznurku dostałam na gwiazdkę od cioci. Bardzo trafiony prezent :)



Miłego wieczoru :*

30 komentarzy:

  1. Buty z kożuszkiem-świetne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne rękawiczki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczki *.*

    I dziękuję haha ^^ Przy okazji, życzę Ci szczęścia z Twoim azjatyckim facetem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawiczki urocze :) Kurtka świetna, mam podobną ale bardzo grubą i w tą zimę nie miałam jeszcze okazji jej założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze są rękawiczki :) Przecudne! Ja bym chciała podobne, ale bez palców i z zamknięciem na chłodniejsze dni. Ja choruję na takie kurtki, rok temu kupiłam sobie bombkę i teraz strasznie żałuję, bo tego typu jak Twoja są fajniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rękawiczki :)
    Co do kurtek - niestety za nimi nie przepadam, wolę płaszczyki.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję;* świetne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to moze napisz caly post o tych zmianach ;D niezle sie przygotowalas na zime, a ja nie mam w czym chodzic! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też niedawno dorwałam kurtkę w Orsay, ale w Berlinie :)
    Ty się zaopatrzyłaś na zimę, a tutaj dzisiaj pogoda jak początek wiosny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ten sznurek to niezły patent. żeby się nie gubiły ;D i buty fajne. wyglądają na ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rękawiczki:) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Dołączam do Twoich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rękawiczki są przesłodkie, też chcę!
    (Moja mama pewnie by powiedziała, że tak teraz to chcę ale jak byłam mała to nie chciałam takich nosić) jak to mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez mam ciepłe kurteczki ale ponoc juz zima się skończyła :/

    OdpowiedzUsuń
  14. z japońskich na początek polecam "Koizora-niebo miłości" i "Hana Yori Dango". Z koreańskich "Personal Taste" i "Your Beautiful" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rękawiczki. To chyba moje ulubione akcesorium zimowe. Ja także mam dość zimy. Na razie jednak śniegu i zimna nie ma więc się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też oglądałam tę kureczkę w Orsayu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kaptur to dla mnie również ważny element płaszczy i kurtek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rękawiczki mnie zauroczyły *.*

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kurtka :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Nowy Rok życzę Ci wiele radości i miłości , dużo sukcesów i pomyślności...:)
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/zyczenia-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej podobają mi się rękawiczki :D też takie chcem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. zapraszam na rozdanie u mnie -> http://kasiuleczkabiedroneczka.blogspot.nl/2012/12/swiateczno-noworoczne-rozdanie-u-kasi.html będzie mi bardzo miło jak weźmiesz udział :)

      Usuń